mandag 12. mars 2012

Liste over bloggere som er med i Sanselig jul!

Da begynner jeg å være igjennom de mer enn 4000 flotte bilder jeg har fått tilsendt til Sanselig jul, og det er med stor glede at jeg her kan presentere alle de flotte bloggerne som er med i boken. Standarden var svært høy, det var derfor veldig vanskelig å velge, men nå er listen endelig klar.

Anna Maria - et rött monogram
Anette - Guttemamma
Annette - Sunhome
Britt - Ramme Alvor
Eija - Norrfrid
Ellen - Roser og Patina 
Else - Lykkefryd 
hege – Hege in France 
Heidi - Hallingstad
Ida Susanne – Sukkertøy for øyet
Kristin - Kristins hus 
Kristin - Hermegåsa 
Kristine - Skogland 
Linda - Beautiful Ideas 
Lisette - Lisettes perler
Maria – Mias Interiør
Marianne – Shabby Charm
May Helen - Kronprinsessene
Monica - Tyrifryd
Ria - It's me 
Solveig – Svingens lille hus

Jeg gleder meg! :-)

Boken lanseres i starten av november og kan allerede nå forhåndsbestilles. Klik HER hvis du vil sikre deg et eksemplar! 
Alle som forhåndsbestiller, får boken så snart den er på lager antakelig allerede i oktober. :-) 


Jeg har akkurat begynt å ta imot bestillinger av boken fra butikker, men etterspørselen er allerede svært stor. :-)


Hvis du har butikk og ønsker å forhandle boken kan den forhåndsbestilles ved å sende meg en mail på: fmj@broadpark.no.


Disse butikkene har allerede bestilt:



Lune Hjem
Chic Antique
Vintage-kompagniet
Bonhof Bloemen
Prillig
Drømmeverden
Drømmehuset
Bella Blå
Butik Drängstugan
Creme de la Creme
Arbeidshuset
ZanZ
Landcharm
Kaprifolen Interiør


34 kommentarer:

  1. Oj,oj,oj, og så jeg som gleder meg sånn til våren og sommeren....Nå må jeg jo bare begynne å glede meg til jul også ( ler)!
    Denne boka kan ikke annet enn å bli en stor suksess.
    Jeg følger mange av disse blggene og VET hva de står for.

    GLEDER meg til å kjøpe den når den tid kommer.

    I mellomtiden ønsker jeg at denne uken blir fin for deg.
    Klem fra Anne på landet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne! Det er koselig å høre :-) Ha en strålende uke! Klem Franciska :-)

      Slett
  2. Stor ære å få lov til å være med, Franciska! Gleder meg til å se resultatet :-)

    SvarSlett
  3. Oh my !!!...i am so happy with this !!..you are my sunshine for this day !! yes yes yes !!......love love love Ria...xxx.......smile from ear to ear .......yes !!!...X

    SvarSlett
  4. Hyggelig at du ville ha meg med denne gangen også, Franciska!
    Fint å ha noe å se frem til når det blir mørkt og trist igjen.. Gleder meg til å se boken! :)

    Ha en fin vårdag!

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  5. En meget meget stor ære at deltage i din fine bog Sanselig Jul og ikke mindst når man nu også kan læse hvem der er udvalgt Stort tillykke til alle jer andre.
    Glæder mig vildt meget til bogen udkommer.
    Mange hilsner og knus Else

    SvarSlett
  6. Gratulerer til ALLE som skal vere med i boka♥
    Kjenner til mange av bloggane,so det MÅ verte bra!!!!
    Enda ein grunn å glede seg til jul;)

    Lykke til vidare med Sanselig jul ☺

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  7. Det du viste der var vakkert og veldig stemningsskapandes. Gav meg tonnevis med forventning til resten av boka og til neste jul med :) Og her er ikkje snjoen forsvunne enno.

    Veldig kjekt å få vere med, veldig kjekt!

    Britt

    SvarSlett
  8. Takk for at du valgte meg som en av bidragene!!
    Det er en stor ære for lille meg:)

    Gleder meg masse til boken kommer ut!!

    Ha en fin fin mandag:)

    SvarSlett
  9. Oj, så spennende! Jeg er jo såpass ny i bloggverden at dette har ikke jeg fått med meg. Gleder meg til å se boka :)

    SvarSlett
  10. Det blir kjempespennende!!! JEG GLEDER meg!!!

    SvarSlett
  11. Gleder meg veldig jeg også! Tusen takk for at jeg får være med!!
    Veldig stolt! Første gang jeg får bilder på trykk! :)
    klem Hege

    SvarSlett
  12. Takk for at du valgte meg!
    Sende akkurat siste bilda :)

    klem,
    e

    SvarSlett
  13. Tack snälla Franciska för att jag får vara med också,
    ska bli så roligt när boken kommer i höst.
    Stor kram till dig
    AnnaMaria

    SvarSlett
  14. Tack Franciska för att jag får vara med! Ska bli sååå spännande att se boken sedan. Något att längta till, men först tar vi sommaren!
    Ha det gott,
    Eija

    SvarSlett
  15. Oh how great! I love your first book so much. It's one of my favorite books! So I can't wait till your next will be out. Kram Yvonne

    SvarSlett
  16. Ska verkligen bli en trevlig bok att titta i!!:) Ser fram emot detta!!

    Kram/Lotta

    SvarSlett
  17. Hei go´e du ;))
    Tuusen tuuusen takk for at jeg får være med i din vakre bok!! <3 Det er en stoor ære skal du vite ,))
    Jeg gleder meg stort til boken kommer ut! ;))
    Det er så fantastisk at du gir deg i kast med en ny bok og for et vakkert omslagsbilde til boken <3
    Nyt kvelden og ha en strålende ny uke!! ;)
    Klemmer fra meg, Anki

    SvarSlett
  18. Hej!

    Vad spännande med en ny bok. Jag har den första, Sanselig sommar också. Älskar den! Den är helt underbar! När kommer den nya ut?

    Lycka till med nya boken!
    Kram
    Monika

    SvarSlett
  19. Jeg stemmer i, gratulerer alle og sier TUSEN på egne vegne. Gleder meg virkelig til å bla i den!! Skal bestille en eller to i gave også!
    Klem klem♥

    SvarSlett
  20. Dette blir nok en bok jeg kommer til å kjøpe, jeg og følger mange av disse bloggene og vet at her er det mye fint i vente. Aldri for tidlig å begynne å glede seg til jul. :)

    SvarSlett
  21. Åh det ska bli så skoj att få se boken och jag är så stolt över att få vara med! KKRRAAMMM

    SvarSlett
  22. Masse takk for at jeg får være med i boken din! En stor ære :) Gleder meg til å se alle bildene. Var også veldig koselig å treffe deg! Her hjemme er det stadig forandring, igjen, hehe :) Mye har skjedd siden sist.

    Ha en fin uke!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  23. Mange kjente flotte blogger ser jeg! Og mange jeg ikke kjenner til så dette blir spennende!
    Blir en bok jeg gleder meg til å sette meg ned å lese dette ja!!
    Ønsker deg en flott uke!
    klem Laila

    SvarSlett
  24. TUSEN TAKK for at jeg er så heldig å få være med i denne boken :)
    Jeg er så stolt og glad!
    Har laget innlegg som kommer i morgen...
    Gleder meg veldig til å holde boken i hendene ;)
    Lykke til videre i prosessene.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  25. Herlig, gleder meg veldig til boken kommer ut!! Likte veldig godt Sanselig Sommer :) Oppdaget dessverre for sent at man kunne sende bilder til deg denne gangen, men gratulerer til alle som er med :) Lykke til med utgivelsen! Klemmer

    SvarSlett
  26. Gratulerer så masse alle sammen som er med i boken :) Gratulerer igjen til deg Franciska med nok en flott utgivelse som jeg gleder meg til. Hvis du kommer med en tredje utgivelse skal jeg kanskje tørre å sende inn bilder...
    Lykke til Franciska.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  27. Så spennende! Ser ut som dette blir en bra bok med alle disse fine bloggerne!
    :)

    SvarSlett
  28. hej Franciska
    kan du fortælle hvem der kpmmer til at sælge bogen
    mvh
    Maj-Britt

    SvarSlett
  29. Hei Maj-Britt

    Så langt har disse butikkene forhåndsbestilt boken:

    Lune Hjem
    Chic Antique
    Vintage-kompagniet
    Bonhof Bloemen
    Prillig
    Drømmeverden
    Drømmehuset
    Bella Blå
    Butik Drängstugan
    Creme de la Creme
    Arbeidshuset
    ZanZ
    Landcharm
    Kaprifolen Interiør

    Du kan forhåndsbestille ved å bruke denne linken: http://www.zanz.no/store/#ecwid:mode=product&product=10203736

    Beste hilsen

    Franciska :-)

    SvarSlett
  30. Tusen takk for at du valgte meg, dette er så STAS!

    SvarSlett
  31. Kjære Franciska.

    Først og fremst må eg bare sei at du gjør en ufattelig flott jobb, eg kommer inn her og ser bildene dine, både fra ditt hjem og fra andres og plutselig befinner eg meg i en drømmeverden. Her oser inspirasjon og etter og ha sett mangen bilder så er bobler det over av kreativitet for min del :)

    Sanselig Sommer var helt fantastisk, fra eg fekk låg den på stueborde til oktober, og eg gleder meg til og kunne erstatte den til neste år med Sanselig Jul :)

    Ønsker deg en nydelig helg og forsett og gjør den gode jobben du gjør, her er mangen som setter pris på den ! :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  32. Hej Franceska
    jeg har en butik i Ringkøbing i Danmark,jeg har spurgt Chic Antique om de kommer til at føre boge Sanselig Jul
    men det siger de nej til, kan du sige mig hvor jeg kan bestille den mvh
    Madame Rosa
    Maj-Britt

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, og leser hver eneste en! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...